Fordító

2014. június 6., péntek

Boga-völgye

Május 29-e volt. Szép időre ébredtünk az osztály társaimmal. Elmentünk a sulihoz,és ott vártuk a többieket. Lassan megérkezett a buszunk. Felszálltunk. Irány Románia(Boga)! Mikor megérkeztünk Bogába elsőször a patakot fedeztük fel és a hegyeket. Persze a buszból. Leszálltunk.

Osztály társaim:Áron,Norbi,Baldi,Rebi,Kiara,Hanna,Anna,Gergő,Roli,Robi,Milán,Zsombi és Én.
Mentünk a gombába(kiülőre)enni. Ezután túrázni mentünk. Egy vízeséshez indultunk.

Lassan megérkeztünk.

Igen mint látjátok ott volt egy óriási pocsolya.

Olyan gyönyörű volt. Készítettünk csoport képeket a vízesés előtt. Mikor oda álltunk picit lecsapot minket vízzel.

Még a test nevelés tanárunk is ott volt. Hihi a nyuszi fül volt itt a menő.:)XD
Ezután felmásztam egy kicsit a hegy oldalra. Aztán a lányokkal is együtt.
Kivéve egyikünk,mert fotózott.
Ezután az 1.a.,1.b. és a 2. osztály visszament a tisztásra. Mi a 4. és a 3. osztály folytattuk a túrát.
Egy másik patakhoz mentünk. Nagyon buli volt. Indulás vissza a panzióhoz! Visszaértünk.
Bevittük a csomagokat. A lányok vagyis mi az 5 lány bent maradtunk a szobában. Beszélgettünk.

Utána kimentünk az udvarra. Eljött az este. Pizsiparty-t tartottunk. Lassanként elaludtunk.
Egyszer hirtelen felébredtem és azt láttam,hogy Tibi bácsi(tesi tanár) az ajtó kilincsünket piszkálja.
Mikor kiment felébresztettem Hannát és azt mondtam neki,hogy:-Itt volt Tibi bácsi!Szerintem befogkrémezte az ajtót. Hanna felkapcsolta a lámpát. Odamentünk az ajtóhoz,és tényleg fog krémes volt. Mentünk a fürdőszobába. Hanna hirtelen felkiált:-Petra az arcod fog krémes meg a hajad! Letöröltem az arcomról a fog krémet. Aztán visszafeküdtünk. Reggel kimostam a hajam ami persze összeragadt. Lementünk reggelizni. Irány a túra. Egy bányához indultunk.
Sokáig túráztunk.
Elértünk a kijelölt célponthoz.
Indultunk vissza az üdülő helyhez. Csak sajnos elkezdett esni az eső.
Itt van két osztály társam.
Itt a panziónál kezdett kisütni a nap.
Már lehetett kint játszani.
Igen a háttérben a panzió van.
Ez a pataknál készült. Itt van a tanár nénink.
Ezután mentünk haza. Nagyon jó volt ez a kirándulás.:))))))))
 



 


BOLDOG NÉVNAPOT NORBI!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése