Fordító

2014. március 12., szerda

A tavaszi töri 1. fejezete

Mendy és Hachi a főszereplő vagyis 2 Angol Cocker Spániel-ről szól a törim.

                                                                    Tavaszi út
Nemrég kidobtak minket az alomból és sajnos anya elhagyott minket.Szerencsére egy kedves család befogadott bennünket kutyákat.

-Hachi(Hácsi) várj!-Mandy
-Ajj mi lenne Mendy(Mendi) ha gyorsabban futnál?-Hachi
-Nem én futok lassan hanem te futsz gyorsan!-Mandy
-Prrf!Na persze!-Hachi
-Hachi légyszi gyere finom csontot kapunk ebédre!-Mandy
-Én akkor megyek, ha hús is van rajta!-Hachi
Mendy hátranézett és ezt mondta:Szerintem lesz hús is rajta!-Mandy
-Akkor menjünk!-Hachi
-Na végre megjött az eszed!-Mandy
-Gyere húgi!-Hachi

Pár percel később ebéd után...

-Na  akkor jössz a parkba Hachi?!-Mandy
-Igen,igen,igen!-Hachi
-Csak azért jössz, mert ott van Anji(Endzsi)!-Mandy
-Jó igen.De legalább veled megyek.-Hachi

A parkban...

-Hé ezt nézd az erdő fele fura guruló nyom van!Nézd Hachi!-Mandy
-Vajon ki lehetett az aki így ment az erdőbe?-Hachi
-Sziaa Haachii!-Anji
-Ó szia Anji!:{-Hachi
-Mit csináltok?-Anji
-Csak nézzük ezt a guruló nyomot.-Mandy
-Ja ez semmi a gazdim lakóparkot épít oda.-Anji
-Micsoda?!-Mandy,Hachi
-Ezt nem teheted!-Mandy
-De ezt nem az embereknek hanem a kutyáknak építjük!-Anji
-És mi mehetünk?-Hachi
-Jaj cukorkám, hát persze!-Anji
-Hachi!-Mandy
-Ezzel kipusztítod az erdőt!-Mandy
-Hahh,én azt csinálok amit akarok,mert a polgármester kutyája vagyok!-Anji...

Folytatjuk...


Szereplők:
2 Spániel:Mandy,Hachi
Uszkár:Anji
Beagle:Jackob(Lord)
Basset Hound:Sparky(Spars)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése